שגרת גוף שלם היא בשבילך אם אתה רוצה לדחוף את עצמך ואת מטרות השרירים שלך בצורה היעילה ביותר. אם אתה מוכן להיכנס לכושר לקיץ, התרגילים והאימונים שאוצרו יעזרו לך להשיג גוף בעל מראה ומרגיש טוב יותר. תהנו מאימוני גוף על החוף והתכוננו לביקיני על ידי ערבוב אתגר רגלי הקיץ בן 7 הימים לבניית פלג גוף תחתון מדהים.

אימוני גוף מלא יכולים לעזור לך להתחיל שגרת כושר חדשה ולצבור יותר ביטחון במהלך חודשי הקיץ של החוף והבריכה

אתה יכול להשתעשע בשמש ועדיין להיכנס לכושר עם אימון, אבל התרגילים האלה יובילו אותך לרמה אחרת ויבנו עבורך שרירים. הם חלק משגרת אימון הזרועות שלי ב- DVD אימון Step It Up Steph שלי וזה שגרה שהלקוחות שלי עוקבים אחריהם לבניית שרירים שנראים רזים וגוונים, אך לעולם אינם מגושמים.

תרגל את שרירי הזרועות העליונות, הכתפיים והמרפקים מקדמת גופך תוך החזקת זוג משקולות ביד אחת. ארבע רגליים, יד אחת, יד, כתף וגוף בקו ישר מכף רגל ועד עקב. נשוף ומשוך את היד והיד לעבר הבטן שלך והרחיק את המרפק מהגוף.

שמור על חזה פרופורציונאלי וערבב תרגילים שמשתמשים במשקל הגוף

כגון שכיבות רכילות, שכיבות סמיכה רגילות וכאלו הדורשות ספסל משקולות. כל תרגילי השרירים המתוארים באימון זה עובדים עם משקולות, ומאפשרים לך להשתמש במשקל הגוף שלך כעמידות בפניהם. אם אתה עובד על אותו חלק של הגוף שוב ושוב, תחווה עייפות שרירים.

אם אתה מתאמן כל יום ומסיים את שגרת האימון שלך עם שקית צ'יפס או אמבטיות גלידה

אז אתה לא שואף לגוף קיץ בריא ולתוצאות אימון רצויות. אם אתה רוצה לבצע שינויים משמעותיים בפרק זמן קצר בגופך, עליך להפיק את המקסימום מכל אימון, כלומר להיות מוכן לרדת מהפסים. דיאטת גוף קיצית מהווה 80% מהתקדמות הכושר שלך, ומשאירה רק 20% מהפעילות הגופנית.

באימון גופנו הקיצי נטשנו את אירובו לטווח ארוך לטובת אימוני כוח HIIT מכיוון שאנו מאמינים שזה ייתן לך את התוצאות הרצויות ויעזור לך ללמוד כיצד יש לך גוף קיצי

התחל כל אימון בחימום דינאמי לחיזוק השרירים שלך כך שאתה מוכן לעבודה קשה. תרגיל זה יגרום לכם להוציא את בגדי הים והביקיני מהארון ולהתכונן להשתמש בהם בצורה מצוינת הקיץ ולהשלים את תוכנית האימון לקראת הקיץ.

תוכנית משקל הגוף בת שש התרגילים מיועדת לתרגילים בפארק

ליד הבריכה ועל החוף, שם עליך להזיע במשך 10 דקות בכל יום בחודש. אימון זה של 10 דקות לכל הגוף ימיס שומן ויסייע לך לגוון, לעצב ולבנות גוף חוף מדהים. הוא אידיאלי גם לחיטוב והידוק השרירים.

אימון סיבולת

הוא הבסיס שלך לשריפת קלוריות, מצב הלב, הריאות והגוף והפיכת גופך לחזק כמו כל פעילות קיץ אחרת שאתה יכול לעשות. הגביר את חילוף החומרים ושרוף שומן בגוף על ידי אכילת חמש עד שש ארוחות כל כמה שעות שהן קטנות מספיק בכדי להכניס את כף ידך. Ferruggia אומר שאתה יכול לצפות לירידה במשקל של עד 2 ק"ג בשבוע בתזונה שלך (עיין באתגר דיאטת הקיץ שלנו למשך 30 יום), עם הגדלת שרירים מוגברת ועליות בכוח, אומרת Ferruggia.

עקוב אחר ארבעת הרגלי הגוף הטובים יותר

כדי לעזור לגוף שלך להגדיל את השריר המרבי ולשרוף כמה שיותר שומן בבטן. אם אתה רוצה לדעת איך להשיג גוף קיצי אתה יכול לאמן את הכתפיים ושרירים אחרים בזרועותיך. או אם אתה רוצה לרדת במשקל כך שהתלבושות שלך יתאימו ויהיו רופפות יותר תוך שבוע, תוכל לעקוב אחר המדריך המפורט שלנו לבגד גוף קיץ.

בבת אחת תוכל למקד את רוב קבוצות השרירים החשובות ביותר וליצור שגרה יעילה ויעילה להתכונן לחוף

להלן 5 שלבי HIIT להתחלת אימון הגוף הקיצי שלך. צוות בריאות האישה, יחד עם מדריך הכושר מוסמך ל- NASM, ברי בראנקר, השיקו את אתגר האימון הקיץ לבריאות האישה, תוכנית בת ארבעה שבועות שנועדה לתת לך כמה תוצאות רציניות.

כפי שהסברנו בהתחלה

לוח האימונים משתנה כל 14 ימים ראשונים, כאשר הבלוק השני מורכב ממפגשים הפוגשים קבוצות גוף שונות ברצפים שונים ומשתמשים בתנועות שונות. עליך לנער דברים כדי למנוע מגופך להתמקם באזור הנוחות שלו, אך תוסיף גם כמות ניכרת של מסת שריר רזה ותיצור את התנאים הנכונים לשריפת שומן בבטן ושרירי הבטן כפי שמוצג להלן.

אם אתה חושב שאתה מצפה לגוף הקיץ שלך

השנה יתכן שיהיה לך הסתייגויות מלבלות יותר זמן על הספה, להגביל את האימונים שלך למשקל הגוף וציוד כושר מוגבל, ולסבול את המחיר הנפשי של מגיפה. אתגרים. אכילה, התעמלות וניסיון ללמוד כיצד יש גוף קיצי לפני שאומרים לך שאתה צריך לרדת במשקל, ואם המטרה שלך היא לרדת במשקל או לרדת במשקל, המטרה שלך צריכה להיות לנצח.

לעוד פרטים מורחבים בתחום של מכשיר לחיטוב הגוף ניתן לבקר ב- must-shop.co.il