מאמני הבטן מושלמים לכושר גופני, יכולים לעזור לך לבנות כוח בגוף ובליבה, אך תוכל להתאים את אימון מאמן הבטן שלך להיות מאתגר כרצונך. ממריץ הבטן האולטימטיבי עוזר להדק, לחזק ולחזק את שרירי גופך. על ידי שימוש במוצר זה ברציפות עד חודשיים, תשיג תוצאות טובות יותר. עם 6 שקיות אופנה ויריעת ג'ל שרירי בטן איכותית תקצץ נתון טוב יותר אם תשתמש במוצר במשך כחודשיים ברציפות.

אתה יכול להכניס את הכרית לגוף שלך ולתת לו לאמן את השרירים שלך. אתה יכול גם להשתמש בכדור תרגול לאימון מסוג זה, אז אל תפחד להיות יצירתי.

ממריץ שרירים EMS חזק ויעיל לבטן

המיועד לאימון בטן, זרוע, רגל, ירך ומותניים עד 12 דקות בכל פעם. חגורת החיטוב של Domas Ab ממריצה את שרירי הבטן השטוחה ועובדת על העיקרון של גירוי שרירים חשמליים (EMS – גירוי שרירים חשמליים) – היא יוצרת דחפים חשמליים בטוחים ועדינים בכל הגוף ושולחת את הדחפים האלה החוצה להתכווץ ולהרפות שרירים ב מרווחים קבועים, בדומה לפעילות גופנית רגילה.

ניתן ללבוש את Body Fit Pad מתחת לבגדים

מה שהופך אותו לאידיאלי לאימון שרירים, קריאה, צפייה בסרטים, עבודות בית, עסקים או פנאי. מצא את המחירים הטובים ביותר על 4 LHF מגרה חגורת גירוי ABS שרירים טונר שרירי בטן למאמני שרירים על ידי החלת כרית ג'ל על הבטן שלך כדי לתת מענה לעוצמה הרצויה.

אימון ההתנגדות תנאי השרירים לתת לך מראה מוצק. אימון כוח יכול לשפר את הגדרת השרירים ברגליים, בזרועות ובחזה. או שאתה יכול להשתמש בזה בבית או במשרד כדי לעורר את שרירי הבטן שלך כדי להשיג תוצאות מחוספסות ושטוחות.

על מנת לקבל מראה גוון במיוחד על הבטן

עליך למצוא את האיזון בין הגדלת מסת השריר לבין הפחתת שומן הגוף. הסיבה לכך היא שרוב האנשים, במיוחד נשים, דבקים במאגרי השומן שלה. אם אתה אחד האנשים הנוהגים לדבוק בזה, הפחתת שומן הגוף היא הדרך להראות את השרירים שיש לך.

אימון ליבה טוב יכול לשפר את היציבה

להפחית מתח על עמוד השדרה ולהקל על כאבי גב. אם אתה רוצה בטן מוצקה יותר ושרירי בטן מתפקדים, הייתי מייעץ לך להשיג מכונת אימון לחיזוק שרירי הבטן שבה השתמשת ולחזק מעט את הליבה. צור סיב שריר מסוג אחד לבטן שלך כדי לבנות סיבולת, אומר גארי.

כל התרגילים בהם משתמשים בשרירי הבטן והגב בצורה מתואמת נחשבים כתרגילי ליבה

תרגילי ליבה מאמנים את שרירי האגן, הירך והבטן לעבודה בהרמוניה. זה דורש פעילות אירובית לשריפת שומן בטני, אך תרגילי ליבה מחזקים ומהדקים את השרירים הבסיסיים.

למשל

שימוש במשקל חופשי באופן כרוך בשמירה על תא מטען יציב וחיזוק מספר שריריך כולל שרירי הליבה שלך. הדוגמה הנפוצה של "קראנץ" שמאמני בטן רואים תוך כדי תנועה היא בעצם שאתה לא ממש מושך את שרירי גופך. במקום זאת, הוא מפעיל את השרירים בליבה ובבטן באופן שמדק את הקיבה.

ממריצי Ab מכווצים את שרירי הבטן

אך שימוש באחד מהם אינו הדרך היעילה ביותר לשרוף שומן או להדק את השרירים. חיזוק שרירי הבטן באמצעות תרגילים ממוקדים גם כאשר הם לא שורפים שומן יכולים לשפר את היציבה ואת כוח הליבה ולהפוך את השרירים לגלויים כאשר אדם מאבד שומן בגוף. ממריץ שרירי הבטן מאלץ את שריר הבטן להתכווץ, אך הוא אינו שורף שומן ואינו גורם לירידה משמעותית במשקל.

יש פחות עדויות לכך שממריצים בטן מאמנים שרירי בטן לאנשים שמחפשים כוח שרירים מוגבר

יציבה טובה יותר או קו מותניים דק יותר. אנו בוחנים את הראיות התומכות בשימוש בהם ומסבירים דרכים חלופיות לחיזוק שרירי הבטן. אין מעט מחקר להעריך עד כמה ממריצים בטן מהדקים את השרירים.

רוב ממריצי השרירים החשמליים נבדקו על ידי ה- FDA ומיועדים לשימוש בפיזיותרפיה ושיקום בהנחיית מומחה בריאות

אין עדות לכך שממריצי שרירים יכולים לשנות את גוף האדם. עם זאת, אם מכשיר EMS מסוגל לחזק, להדק ולטון את השרירים, הוא יכול לאורך זמן לפצות על ירידה במשקל והפחתת היקף הבטן עם שרירי בטן קשים.

מכשירי EMS מפורסמים לא רק

כדי להדק, לחזק או לחזק את שרירי הבטן, אלא גם כדי לאפשר ירידה במשקל, הפחתת היקף המותניים ושרירי בטן קשים. גירוי שריר בחשמל יכול לגרום לחיזוק או הידוק השריר במידה מסוימת, אך על פי הנתונים הקיימים, לא מספיק כדי לגרום לשינויים גדולים במראה שלך בנוסף לתזונה ופעילות גופנית סדירה. ישנם מכשירים המבטיחים לחזק את שרירי הבטן באמצעות גירוי חשמלי.

טכנולוגיות אחרות מסוגלות למקד הן לשרירים והן לשומן בו זמנית

תרגילי טיק-טוק מפעילים את שריריכם האלכסוניים והצדיים כמו גם את הבטן. בעיטות דולפין מגבירות את השימוש בשרירי הליבה ומקלות על הנשימה כאשר אתה מפעיל את הגב במהלך התרגיל.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות מכשיר חיטוב בטן מומלץ לבדוק ב- must-shop.co.il

קרשים הם הדרך ללכת אם אתה רוצה להתחזק ולאתגר את כל הגוף שלך

כולל שרירי הבטן, הישבן ושרירי רצפת האגן, אומר קלווין גרי נאסם, הבעלים של Body Space Fitness במנהטן. אוליבר אוליבר מסביר ששרירי הבטן הם קבוצת שרירים הפועלים בתלת מימד: אנטי הארכה, אנטי סיבוב וכפיפה אנטי-צדדית.

גירוי חשמלי של חגורת הבטן יכול לסייע בהידוק השרירים

אך היזהרו מההבטחה לירידה במשקל וגוף מדהים, אומרים מדענים. לדברי טרי ג'ורי, דוקטור, יוצר מערכת Poise Core Training System, לוקח בין ארבעה לשמונה שבועות עד לסגירת שרירי הבטן הימנית והשמאלית וצמיחת הבטן הטבעית של העובר המתפתח.