האף שלנו נמצא במרכז הפנים, ולכן תשומת הלב מופנית אליו. אם לא תאהבו את הנראות של האף שלכם, זה בוודאי ישליך לא מעט על איכות החיים. יש כאלה שמספרים כי החלום הכי גדול שלהם הוא לבצע ניתוח אף. אך עליכם לקחת בחשבון כי ניתוח אף הוא ניתוח לכל דבר ועניין, ולכן לא כולם בנויים לעבור אותו. רוצים לשדרג את הנראות של האף מבלי לעבור ניתוח כירורגי? הפתרון הכי טוב מנקודת המבט שלכם היא לעבור הליך של פיסול אף ללא ניתוח. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההליך הספציפי הזה.

כיצד מפסלים את האף ללא ניתוח?

בכל קליניקה תוכלו לשמוע לא מעט שיטות שונות. כאשר השיטה הכי שכיחה של פיסול אף ללא ניתוח היא על ידי הזרקות. הזרקות של חומצה הילארונית באזורים שונים על מנת לשנות את הנראות שלו. ממש כמו שפסל מפסל פסל, כך ניתן יהיה לפסל את האף. לשנות את הצורה שלו בצורה כזאת שכולם יחשבו כי עשיתם ניתוח.

האם התוצאה היא תוצאה קבועה?

התוצאה של פיסול אף ללא ניתוח היא לא תוצאה קבועה. עבור חלק מהאנשים מדובר על יתרון, שכן תוכלו תמיד לשפר את התוצאה הסופית. כל כמה חודשים יהיה עליכם להגיע לקליניקה על מנת לחדש את התוצאה. אך אין לכם מה לדאוג, לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תחזרו לסיטואציה הישנה.

תוך כמה זמן רואים שיפור?

כל מי שעבר ניתוח אף יכול לספר לכם כי את התוצאות מתחילים לראות רק כעבור מספר ימים. אחרי פיסול אף ללא ניתוח תוכלו לראות את התוצאות כבר ביציאה מהקליניקה. כמובן שככל שיעברו הימים התוצאות צפויות להשתפר, אך עדיין השינוי יהיה מורגש מיידית. לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה תצטרכו לחזור לתחושות של פעם. הגיע הזמן שגם אתם תוכלו לפתוח דף חדש ולאהוב את המראה החיצוני שלכם.

האם פיסול אף ללא ניתוח כואב?

כאב הוא עניין מאוד אינדיבידואלי, ולכן אי אפשר לתת תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. כאשר משווים את הכאבים של ניתוח אף לכאבים של פיסול אף – מגלים הבדל משמעותי. הזריקות עצמן באזור האף הן לא נעימות, אך הרוב מספרים כי הן לא כואבות. כמובן שניתן להשתמש בכל מיני תכשירים שונים שמיועדים להפחית את הכאב. בסופו של יום כל אחד מכם יוכל לקבל את התוצאה שהוא תמיד חלם עליה.