כאשר אתה מתחיל לבחון את אפשרויות האופניים האלקטרוניים שלך, ייתכן שאתה שואל את אותה השאלה שרבים מכם שואלים: מה ההבדלים בין הסוללות של אופניים חשמליים? היום ברצוני לדבר איתך על אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת הסוללות הטובות ביותר לאופניים האלקטרוניים שלך. אם אתה מבין את המונחים המשמשים לתיאור הסוללה של אופניים, אתה יכול לבחור מתוך מגוון סוגי סוללות שונים לאופניים חשמליים ולאופניים אלקטרוניים.

כשמדובר בסוללות חומצה עופרת לשימוש באופניים אלקטרוניים, עליכם לחפש סוללות עופרת אטומות (SLA). סוללות עופרת חומצה זולות מכמה סיבות: הן שוקלות פי שניים מסוללות NiMh והן עמידות הרבה יותר מאשר ניקל-מתכת-הידריד (NiMH).

חבילת סוללות ליתיום טובה עולה בין $ 1,000 ל -2,500 $ לחבילה, וחבילה טובה של חומצה עופרת עולה בין $ 5 ל- $ 10. אתה צריך לשלם עבור שני משלוחים ולשלוח את הסוללות לאופניים חשמליים בנפרד ל- eBike שלך.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצברים לאופניים חשמליים

הוא כאשר רוצים להחליף את הסוללות. יש להחליף את המצברים של האופניים החשמליים בכל פעם שמשתמשים בהם, ורכישת מצברים חדשים לאופניים אלקטרוניים היא נדירה מאוד. מצא קמעונאי סוללות שאתה מכיר כדי לטפל בסוללות כדי להאריך את חייהן כמה שיותר זמן. להלן שלושה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שתשתמש בסוללות שלך לאופניים חשמליים לאורך זמן. בנוסף, אנו נודיע לכם מה עליכם לחפש אצל סוחר המצברים אותו אתם מחפשים לפני שתחליטו על מצבר לאופניים חשמליים.

אם יש לך שאלות נוספות בנוגע לסוללות אופניים חשמליים או שתרצה לקחת איתך אופניים חשמליים של E-Lux לנסיעת מבחן היום, אנא התקשר אלינו. כתבנו אפשרות לספק למי שרוצה לקחת אופניים חשמליים למטוס אופניים וסוללות חשמליים משלהם.

רוב האופניים האלקטרוניים משתמשים בחבילות סוללות ליתיום-יון

אך עם סוללות עופרת חומצה יעילות יותר, הסיכוי להשתמש באופניים אלקטרוניים חדשים הוא פחות. כאשר לוקחים בחשבון את העלות של סוללות ליתיום-יון וגורמים אחרים כגון אחסון אנרגיה וקיבולת אחסון, הסוללה של חומצה עופרת הופכת להשוואה לסוללות ליתיום. מצברים לאופניים אלקטרוניים יכולים להיות יקרים מאוד, מה שמייקר את הרכב עוד יותר. אני מעדיף סוללות אלה מכיוון שהן פחות ממחצית הקיבולת המלאה שלהן ונמשכות זמן רב יותר מסוללות ליתיום-יון.

עם מצב תעשיית האופניים החשמליים, סביר יותר שהחיים המוגבלים של סוללות ליתיום אינם נובעים מאורך חיים קצר, אלא מהעלות הגבוהה של סוללות ליתיום-יון ותוחלת החיים הקצרה של סוללות עופרת.

טוב שיש אוצר מילים בסיסי

כדי להיות מסוגל להשוות בין סוללות שונות במדויק, אך חשוב למצוא איכות טובה ולדאוג לה. ידיעת העלות של סוללות אופניים חשמליים היא קריטית אם אתם מתכננים לקנות אופניים אלקטרוניים חדשים או להחליף סוללה ישנה בסוללה קיימת. סוללות לאופניים חשמליים שוות בדרך כלל כשליש מערכן של אופניים שלמים. כאשר אתה מפעיל את הרכזת והמנוע של האופניים החשמליים שלך, שקול כמה כוח מיכל הדלק שלך יכול לאחסן לפני טעינתם.

כמובן שלסוללות ליתיום ולסוללות עופרת יש יתרונות וחסרונות משלהם

אך ידיעת ההבדלים עוזרת לך להחליט מה מתאים ביותר לאופניים האלקטרוניים שלך. סוללות ליתיום יון מורכבות יותר לייצור, מה שמוביל למחיר גבוה יותר. אתה משלם עבור אותה כמות חשמל כמו שהיית משלם עבור סוללת ליתיום-יון או סוללת עופרת עבור אופניים חשמליים.

סוללות ליתיום יון מומלצות לחווית רכיבה נעימה על אופניים חשמליים

עם זאת, אנו לא ממליצים לקנות אותם לאופניים חשמליים מכיוון שהם יכולים להיות יקרים. אנו ממליצים על אלה באמצעות סוללות עופרת לחוויית רכיבה נעימה על האופניים האלקטרוניים שלך.

תלוי בדגם

סוללות אופניים אלקטרוניים באיכות גבוהה יימשכו בדרך כלל בין 500 ל -1,000 מחזורי טעינה. היצרנים מדרגים את הסוללות שלהם אחרת, אך מרבית הסוללות של LiFePO4 לאופניים אלקטרוניים מדורגות בין 0.1% ל -1.5% מהקיבולת המקורית שלהן. אופנוען אלקטרוני ממוצע, לעומת זאת, לא צריך לדאוג, אתה עדיין יכול לגלגל על אופניים חשמליים ולדווש כל עוד אתה לא טוען את הסוללה. אתה מאבד מעט ממשקל המכונה הכבדה שלך שעליך לסחוב ולבעוט ללא טעינה.

סוללות לאופני הרים נושאות עומס כבד הרבה יותר במורד שטח תלול וחלקלק

אך על שבילי אופניים שטוחים שבהם המנוע פחות טעון, הסוללה מתרוקנת מהר יותר. לא מומלץ לאחסן את הסוללה לאופניים חשמליים באותו מקום יותר ממספר ימים או שבועות, מכיוון שהדבר ידרדר כל הזמן את הסוללות. ראה, אם אתה מגיע ל -50 מייל לטעינה ואז צורך 200 וואט, ואז טעון שוב ושוב עד שצרכת את כל ה -200 וואט.