לרוב כאשר נשים עושות ניתוח פלסטי בחזה זה יהיה ניתוח הגדלת חזה. אך חלק לא קטן מהנשים בוחרות לעשות בדיוק את הדרך ההפוכה. אותן נשים בוחרות לעבור ניתוח הקטנת חזה, כאשר לכל אחת יש את סיבותיה שלה. אך מדוע שנשים ירצו להקטין את החזה שלהן? זוהי אולי שאלת מיליון הדולר. עבור נשים שרוצות להגדיל את החזה, הבקשה להקטין את החזה נשמעת מוזרה במיוחד. ד"ר אנדרי אופק, מנתח פלסטי מוסמך, יענה בדיוק על השאלות האלה. כך גם את תוכלי לדעת האם את צריכה או רוצה להקטין את החזה שלך.

ניתוח הגדלת חזה שלא צלח

לא סתם אנו אומרים לכם עד כמה חשוב לבחור מנתח פלסטי מנוסה. הרי בחירה של מנתח לא מיומן עלולה להביא לכך שהפעולה הכירורגית לא תצליח. ניתוח הקטנת חזה יכול להתבצע בעקבות ניתוח הגדלת חזה שלא צלח. הרי לא כל הניתוחים אמורים להצליח, והם גם לא תמיד מצליחים. יכולים להיות כל מיני מקרים שבהם נשים מחליטות להקטין את החזה בגלל הגדלה שלא צלחה. זה יכול להיות בגלל כשל של הרופא המנתח או בגלל תיאום ציפיות לא אפקטיבי.

חזה גדול ולא פרופורציונאלי 

עוד סיבה לבצע ניתוח הקטנת חזה הוא חוסר שביעות רצון מהחזה הקיים. לא כל הנשים עם החזה הגדול הן כאלה שביצעו ניתוח הגדלת חזה כך מספר ד"ר אנדרי אופק. חלק מהנשים סובלות מחזה גדול וחסר פרופורציות ביחס לגוף שלהן. על מנת למנוע מהערות לא נעימות, הן בוחרות להקטין אותו. הפעולה הזאת אמורה להיראות הגיונית כמו פעולת הגדלת חזה. הרי יש נשים שרוצים חזה גדול ויש כאלה שרוצות חזה קטן. בסופו של יום לכל אישה יש את הזכות לקבל את החזה שהיא חלמה עליו. לא משנה בדיוק מה הגודל שלו או מה הפרופורציה שלו. 

בעיות רפואיות שונות ומגוונות

לא פעם מגיעות לקליניקה מטופלת שלא בהכרח רצו להקטין את החזה. ד"ר אנדרי אופק מספר כי הוא לעיתים נאלץ לבצע ניתוחי הקטנת חזה מסיבות בריאותיות. כלומר נשים שסובלות מכאבי גב או מכאבים אחרים, וצריכות להקטין על החזה. חזה גדול מגיע עם לא מעט יתרונות, אך בו בזמן הוא עלול להיות מאוד כבד. לכן יש נשים שמחליטות להקטין את החזה על מנת לשמור על בריאותן. כמובן שההחלטה להקטין את החזה מגיעה לאחר התייעצות עם הרופא הרלוונטי.