אם אתה יוצר משלוח USPS בן לילה, תישאל אם אתה רוצה לשלוח במחיר אחיד או לפי משקל. המשמעות היא שאתה משלם תעריף אחיד של 70 ליש"ט עבור משלוח ביתי, ללא קשר למשקלו. עלויות הלינה שלך ב- USPS מבוססות על המשקל האמיתי של הקופסה, המידות והעלות.

אם אתה מחפש משלוח מהיר במחיר סביר, USPS היא האפשרות הטובה ביותר שלך. אנו נראה לך כיצד להשיג את התעריף הזול ביותר עם USPS בחלק הבא.

הזן משלוח לילה

אפשרות משלוח המספקת ללקוחות שלך חווית משלוח מהשורה הראשונה העולה על הציפיות שלהם ויכולה לסייע לקונים ברגע האחרון. משלחים שונים מציעים משלוחי לילה אך זמן האספקה היומי למשלוחים למחרת אינו מובטח, ובהתאם למוביל, הזמנות המבוצעות בסוף השבוע עשויות לדרוש יום עבודה נוסף. משלוח לילה הוא אפשרות למשלוח מהיר המוצע על ידי שליחים, המבטיחה כי הלקוחות יקבלו את ההזמנה שלהם במהלך יום העסקים הקרוב.

זה שווה ערך למשלוח למחרת או למשלוח ליום אחד, אך מועד האספקה המדויק תלוי היכן בוצעה ההזמנה. תאריך המסירה קובע מתי אתה שולח את החבילה ולאן אתה שולח אותה. זה בא לידי ביטוי בקבלת התשלום ובמידע על מעקב USPS ™ שלך.

ברגע שהם זמינים, אתה יכול לתזמן משלוח או להגדיר את הפריט עם ההזמנה שלך. זמני האספקה עשויים להשתנות בהתאם לכתובת שנבחרה ולזמינות הפריטים. זמן האספקה מוערך ברגע שהפריט יוצא מהמחסן שלנו.

ברוב המקרים

ההזמנה שלך יכולה לשנות את המשלוח מראש והמשלוח יכול להתרחש תשע או עשר פעמים בדקה. אנו מעריכים את סבלנותך והבנתך, אך איננו יכולים עוד לבטל הזמנות שכבר נשלחו. אתה יכול לארגן איסוף על ידי USPS והחבילה שלך תימסר לטנדר היוצא.

אם החבילה שלך לא נמסרה כפי שהובטח

תוכל לבקש החזר כספי תוך 30 יום ממועד הדואר. עלויות המשלוח הינן למשלוח הפריט, ללא דמי מכס נוספים או מסים, אשר יחויבו עבור משלוחים בינלאומיים. לקוחות אחראים לכל דמי מכס נוספים ומסים שנדרשים לקבלת החבילה.

הוראות אחרות כיצד להאיץ את המשלוח הבינלאומי מפורטים להלן

אנו מבינים כי המחירים הבינלאומיים שלנו יכולים לפעמים להיות גבוהים, אך הצוות שלנו עובד קשה כדי להוריד אותם ולהבטיח שתקבל שירות משלוח באיכות גבוהה ברגע שההזמנה שלך תגיע לארצך.

בנוסף

ניתן להשיג כעת בחנויות קמעונאיות חדשות פריוריטי מייל אקספרס ותוויות משלוח בינלאומיות וטפסי מכס כדי לשפר את קלות השימוש. הטופס החדש מפשט את משלוח הקמעונאות Priority Mail ו- Express עבור עסקאות בינלאומיות על ידי ביטול הזנת נתונים מיותרים וטופס 2 של לקוחות בכתב יד. החבילה שלך תימסר ללא תשלום בהתאם למשקל ולמיקום, על ידי UPS, Ground, USPS או שילוב של שני השירותים.

אין שינויים בשירותים הנוספים שלנו עבור משלוחים לאומיים ובינלאומיים של Priority Mail Express

אם אתה משתמש בתיבת דואר Priority Mail שקיבלת עם שירות Priority Mail, עדיין תוכל להשתמש בה עם תיבת הדואר Express. אתה יכול לצפות למשלוחי USPS Priority Mail ו- Express להישלח בכל לילה בשבוע ולהישאר סגור בימי ראשון.

זמן האספקה של משלוח עד הבית של FedEx ושירות קרקע תלוי במיקום שלך

תוכל להשתמש בכרטיס השירות של FedEx Ground כדי להציג זמני אספקה אופייניים הנמדדים למשלוח בימי עסקים. אם יום ראשון הוא יום של 8 ימים, כמה לקוחות יכולים לקחת שבוע וחצי, או שזה יכול להרגיש כמו לנצח.

צור קשר עם חנות UPS במקום שבו נשלחו הפריטים שלך כדי לברר אם ניתן לתקן אותם. צור קשר עם חנות UPS כדי לבדוק אם יש דרך להפנות את המשלוח שלך. צור קשר עם חנות UPS במיקומים שבהם הפריטים נשלחו לחנויות UPS כדי לבדוק אם ניתן להסיט אותו.

אם המידע על פונקציות המעקב המקוון אינו ברור

פנה מייד לשליח המשלוח כדי לברר לגבי פרטי המשלוח הספציפיים של המשלוח שלך. אם לא שלחת את הפריטים שלך דרך חנות UPS, צור קשר עם שירות החבילות כדי לקבל את מספר המעקב שלך. המיקום של חנות UPS הוא הבעלים והמפעיל של חנות UPS שבה פריטיך נשלחו ואין לו גישה למידע המשלוח שלך.

Woodcraft משתמש בלוח משלוחים מגולגל המבוסס על חבילת המשלוח ומשקל ההזמנה

והם מציעים הנחות כך שעלות המשלוח תהיה נמוכה ככל האפשר ומספקת שירות משלוחים מעולה. UPS Delivery Intercept (r) מאפשר לשולחים ליירט חבילות למשלוח, ומספק גמישות רבה יותר בניהול צרכי המשלוח. עבור משלוחי UPS UPS חנות UPS מציעה יירוט (UPS) משלוח UPS המאפשר לשולחים ול- UPS לשמור על השליטה בחבילה תוך כדי תנועה ברשת UPS.
למידע נוסף בנושא של כמה עולה משלוח בתוך הארץ מהיום למחר? וגרר אופנוע 24 שעות ניתן לבקר ב- good-mood.co.il

אם הפריט גדול מדי או קל מדי, משקל החבילה עולה בהשוואה לחישוב בפועל של נפח הבסיס. אם הפריט עולה על 150 מ"ג על משקל החבילה שנשלחה, מוצעת אפשרות הובלת משאיות.

כשזה מגיע למשלוח לילה, משלוח למחרת ואפשרויות משלוח מזורזות, המחירים עולים ככל שהאזור עולה. ככל שאזור המשלוח גבוה יותר, כך החבילה יקרה יותר למשלוח.

הן FedEx והן UPS מרחיבים את משלוחי סוף השבוע ומגייסים עובדים נוספים. הם גם מטילים מגבלות על מספר החבילות שיכולות לשלוח ביום ולהכניס תשלומי חג גבוהים.