פירס, שעובד כרוכב מקצועי ב- WorldTour וכיום הבעלים של חנות האופניים שלו, Paceline Bikes, החל לעבוד כאיש מכירות בגיל 17 בחנות אופניים בשם Pacelines Bike. כשהתחלתי לרכוב לראשונה, הלכתי לחפש בגדים ועל זה הסתכלתי.

בותמן מחפש כעת עסק חדש בכוונה הפסיק לחפש את ביתו הבא

דבר אחד בטוח: כשבותמן תרכוש את האופניים הבאים שלה, זה כנראה יסתיים בחנות מקומית. אני שוכח את גלגלי הטנדם, הם מחזיקים טוב יותר וכשאני נכנס לחנות הקולגות שלי יגידו: 'תיכנס!

אי אפשר להניח שהם יודעים מה הסגל והנהלים והם לא, "הוא אמר, אבל הוא כן יודע.

יש מי שטוען שרבים מהחוויות השליליות בעסקים עשויים להיות עניין של תפיסה

וכי התנהגויות כמו התנשאות, בלעדיות או אפילו סקסיזם הן בדרך כלל עדינות יותר מאשר גלויות, אך אין זה מבשר טוב לעסקים כאשר סקרים מצביעים על כך שזו חוויה נפוצה להיות מטופלים בצורה גרועה באופניים המקומיים. חנות. בתור מכונאי בחנות, אתה עלול להרגיש שאין גמישות לשבת ולאכול ארוחת צהריים. אירועים ובניית קהילה הם הזדמנות גדולה בחנויות, וסקרים מראים שרק 30 אחוז מהנשאלים משתתפים בקביעות ברכיבות או בלשכה אחרת אירועים.

אני יודע שיש מנטליות רגזנית ומבולבלת שנראית איכשהו מקובלת בתעשייה שלנו

אבל גם אלה מאיתנו שמתנגדים לה יכולים להישרף ואולי ליצור גישה עגמומית יותר. הצוות שלי הוא שלא יכול להיות לך גישה, אבל לא יכול להיות שמונה אחת ר. מה שאני מוצא הוא אם אתה מנחה את השירותים והמוצרים שלך והופך את חווית הקנייה של הלקוח למשתלמת, זה עובד.

אם יש כלל פשוט אחד שיש לעקוב אחריו, זה זה: התייחס ללקוחות שלך כמו לבני אדם. אני אומר זאת לא כעלבון, אלא כתזכורת לחשיבות של שירות לקוחות טוב וכבוד ללקוח.

הסיפור של פירס מראה כיצד תרבות מכבדת בחנות אופניים יכולה להיות בעלת השפעה אמיתית על הקהילה. חלקם עמדו בסתירה למה שהם מכנים "תרבות הליבה" של חנויות האופניים, ופירס ובעל שותפו כריס לעגו לכך.

היינו רואים סטודנטיות מגיעות בפחד ומתעלמות מהצוות הגברי שממשיך להתבדח ביניהן במקום לפנות ללקוחות.

סקרים מראים כי 51 אחוזים הרגישו לא רצויים בחנות

נשים הרגישו גרוע יותר (לרוב קומץ פעמים לעומת 34 אחוז אצל גברים), וחלקם הפסיקו ללכת לחנות לחלוטין בגלל אינטראקציות שליליות עם העובדים. בסקר נמצא כי המכירות בחנויות עלו בשנה האחרונה ב -23%, מה שמצביע על חנויות ששרדו יכולות לעשות טוב. לאחר שטעמנו מרמת המקצועיות והאדיבות שאנו מצפים מקמעונאים רגילים, נראה שחנויות האופניים צריכות לעשות עבודה טובה יותר כדי לשרוד בעידן האינטרנט ולבקש מהלקוחות לתמוך בתושבים המקומיים.