לא משנה מה הגיל שלכם לרפואה יש מקום מרכזי בחיינו. כאשר אנו חולים אנו הולכים לרופא אך גם כאשר אנו צריכים לבצע בדיקות שגרתיות כמו בדיקות דם או אק"ג אנו צריכים לפנות אל רופא. כמובן שאם אנו פונים אל רופא אנו צריכים להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש בכדי שנקבל טיפול איכותי ומקצועי.

העניין עם רופאים זה העובדה כי לא די ברופא טוב אלא הוא צריך לעבוד במרפאה איכותית ומאובזרת כהלכה. תארו לכם כי אתם הולכים לרופא אך עקב מחסור במקום אין לו מיטה שבה הוא יכול לבדוק אתכם. לכן הנושא של חדרי טיפול לרופאים הוא קריטי לאיכות החיים של רבים מאזרחי ישראל ואין ספק כי כל רופא וכל קופת חולים או כל מרכז רפואי צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לשכור את המקום הטוב ביותר למרפאתם. 

מדוע השכרה חדרים לרופאים שונה מהשכרת חדרים למקצועות אחרים?

עליכם להבין ולדעת כי יש הבדל בין השכרה של חנות בגדים למשל ובין השכרה של מרפאה. מרפאה הוא מקום הנותן שירות לאנשים רבים בכל מהלך היום ולכן המרפאה חייבת להיות מותאמת לכך. צריך שבמרפאה יהיה מקום גם לרופאים לקבל פציינטים וגם לאחיות. צריך שיהיה מקום למזכירות ולצד זאת שירותים גדולים ומרווחים.

אתם חייבים להבין כי אם הרופאים יתפשרו על המרפאה שלהם רמת השירות שלהם תרד בעשרות אחוזים. יש קשר ישיר בין טיפול אופטימלי של רופאים ובין המקום שבו הם נותנים את הטיפול. אם נזלזל בנושא זה רמת הרפואה בארץ תרד וזה משהו שאסור לנו להשלים אתו.

מדוע MEDICAL CENTER ברמת החייל הוא המרכז הרפואי הטוב בארץ?

יש הרבה מרכזים רפואיים בארץ איך אין עוד מרכז כמו MDC (MEDICAL CENTER) ברמת החייל. מדובר על המרפאה הטובה בארץ לשלל הליכים רפואיים וMDC נחשב למוביל בתחומו. קודם כל המרפאה הינה גדולה ומרווחת כאשר לכל רופא ולכל פרוצדורה רפואית יש המון מקום וכך אין צפיפות ודוחק.

לא רק זאת אלא שבמרפאה עובדים טובי הרופאים בארץ וכך כל מטופל אשר מגיע למרכז הרפואי מקבל את השירות הטוב בשוק ועל כך אין ספק. אם אתם רוצים טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר שיש אין ספק כי ה-MEDICAL CENTER הוא התשובה בשבילכם ולכן כה כדאי לפנות אל מרכז זה ולא להתפשר על הטיפול שתקבלו.