ברוכים הבאים למבט על 17 רכבי השטח החשמליים הטובים ביותר הקיימים כיום בארה"ב. במבט ראשון, מדובר רק ב" 17 אופני הסיוע החשמלי, אך להלן תמצאו רשימה של האופניים האלקטרוניים הטובים ביותר שבדקנו ובחרנו למטרה זו. אם אתם מחפשים אופני שטח טובים עם ביצועים גבוהים ו במחיר נמוך, תשחקו אותו בטוח כאשר אתם מחפשים אופניים אלקטרוניים המפורטים כאן.

ההבדל הגדול ביותר בין אופניים חשמליים לאופנוע

הוא שאופניים אלקטרוניים יכולים לתמוך רק ברוכב ובמנוע שלו. לא יכול להיות מקור האנרגיה היחיד של האופניים. כמה אופניים חשמליים שנמכרים בצפון אמריקה מאפשרים לך להפעיל אותם פשוט על ידי הפעלה וכיבוי של המאיץ. עם מנוע רכזת שמסובב את הגלגלים ללא שרשרת, אתה יכול להפעיל את האופניים שלך על בדרך ולנסוע חזרה למחסן ללא דוושת תאוצה. באופניים אלה יש מנועי אמצע מנוע שמניחים את המשקל שלך באמצע האופניים, ומספקים מערכת פונקציונלית מאוד לאופני הרים.

העצה שלי תהיה לקנות אופניים חשמליים עם מערכת הנעה קדמית והנעה אחורית מערכת.

אופני הרים קשיחים יהיו מושלמים לרוכבי אופניים שיוצאים מהמסלול במשך כמה ימים

או לרוכבי אופניים. אם אתה חושב להשקיע באופני שטח חשמליים, אוכל לעזור לך למצוא פוליסת ביטוח מומחה לאופני עפר המתאימה לצרכיך. אופני אלקטרוני High Country יוצאים היום, אז מצאו את אופני השטח המושלמים בשבילכם! בין אם אתם מעוניינים באופני עפר, מוטוקרוס, אופני שטח או שבילים, קראו מאמר זה בכדי למצוא את הרכבים החשמליים הטובים ביותר בשוק. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על האופציות החשמליות האחרונות והטובות ביותר העומדות לרשותך.

כדי לעזור לך למצוא את האופניים החשמליים הטובים ביותר בשטח, בדקנו מגוון אופניים אלקטרוניים מובילים בכדי להבטיח שכולם מצוידים במערכות שיכוך ומתלים נהדרות בכדי להתמודד עם שטח קשה. כדי להגביל רשימה זו לאמור לעיל, התמקדנו בעיקר באופני שטח שיכולים להתמודד עם סוג רוכבי השטח שמצפים להיתקל בהם ברכיבה על שטח.

אין דרך טובה יותר להתמודד עם שטח קשה מאשר עם גלגל ציד חשמלי מוסמך של ג'יפ. תלוי באזור הציד, תזדקק לאופני שטח שיכולים לנסוע עד 30 מייל בתשלום בודד, או אפילו יותר.

וודאו שהפריטים שתבחרו מצוידים לאופני שטח המיועדים למה שאתם רוצים

אם אתה נוהג בקפדנות על המדרכה ורוצה אופני כביש, אתה יכול לקנות את ה City Scambler, שנראה דומה ומצויד בצמיגי כביש. צמיגי הקנדרה הרחבים עם הכפתור מקלים על הנסיגה והנסיגה בכביש, וגם הצמיגים הגדולים עמידים לנקב.

אם אתה יותר לוכד שפלה, תזדקק לציד באפנג, אבל אם אתה רוצה אופניים שיכולים להסתובב בדרכי אספלט ושבילים כמו המומחה, זו בחירה טובה.

ציידים לעיתים קרובות מתייחסים ל- eBike כאל All-Round, וזאת משום שהוא מאפשר לך להיות צייד יותר ופחות שטח מאשר המומחה או אופני ההרים.

זה אולי מיועד לשפלה

אבל זה לא בלגן אם אתה צריך לטפס למעלה. היתרון הגדול ביותר של אופניים חשמליים טובים הוא שאתה יכול לרכוב על אופניים בעזרת דוושה – מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור רוכבי שטח וציידים. זו הפעם הראשונה שאני מטפס על גבעה באיבייק, שעליו יש לי אופני הרים חשמליים. רוכב אופניים נלהב כנראה חושב שהעולם יהיה מקום נפלא אם כולם היו רוכבים ככה, והם צודקים.

אופני שטח חשמליים

לעומת זאת, דורשים הרכבה רבה ומצאתי שלוקח כמה שעות לעשות דברים בטוחים. זו גם הסיבה האמיתית שבבעלותי אופניים חשמליים, הגולשים באותה קלות על אספלט כמו על חצץ או בוץ, ויכולים לעלות על הגבעה בקלות. רציתי להכין רשימה של אופניים חשמליים שיהיו אידיאליים לטיולים וטיולים, אבל חשבתי שאדגיש כמה מהאפשרויות היותר מעניינות לרכיבת שטח. כל זה נעשה כדי להכין אתכם לנסיעה ולהבטיח שתאזנו את טווח הסוללה, יכולת העומס והאמינות כדי שלא תשברו את הספסל לחלוטין.

לגלגל הציד החשמלי הזה יש הרבה מה להציע והוא זול למדי במחיר

המועמד הבכיר הבא, UBCO, הוא אופנוע חשמלי ספורטיבי, המיועד גם לשימוש בכבישים ובשבילים. עם מסגרת רב-תכליתית, אופניים אלה יכולים להאיץ על קרקע מישורית, להילחם בדרכם בשטח מחוספס ולהגיע למהירויות של עד 34 קמ"ש. הכידון הוא גם רחב להפליא, כך שאף פעם אתה לא מכופף בצורה לא נוחה, וזה נחמד לבקרת שטח. נכון, לאופניים יש כמה גלגלים נוספים, אך צמיגי השומן המסיבי בלחץ נמוך בשילוב המנוע בעל הביצועים הגבוהים מאפשרים להתגבר על כמעט כל דבר אם שכחתם את האופניים שלכם – חוויה. טרקטורונים ואופני עפר יכולים להוות מכשול בהשוואה לאופני ציד חשמליים, יש לו מספיק כוח כדי להחזיק אותך במועדון. אתה יכול לסחוט הרבה יותר כוח ממה שאופני כביש מצליחים להסתדר בקלות, וישנן דרכים רבות לסחוט מספיק מומנט כדי להיחלץ ממנו.