מאופני חצץ ועד אופני כביש, מצאנו את הציוד החיוני לרכוב איתו לאורך כל הקיץ. בין אם אתם כבר אופנוענים הרים מושבעים ובין אם לא רכבתם על שני גלגלים מילדות, יש משהו לכל אחד. יש כל כך הרבה סוגים שונים של אופני הרים שאתה בטוח שתמצא משהו שמתאים לצרכים שלך. הבנת הסגנונות השונים של אופניים הנמכרים בשוק אופני ההרים תהיה מכריעה להפעלת כל אופני ההרים הנפוצים תוך זמן קצר. ביסודו של דבר, זה הכל על הקפדה למצוא את האופניים המתאימים לצרכים שלך, בין אם זה אופני כביש, אופני חצץ או אופני שבילים.

מכירת אופני הרים בשוק אופני ההרים

כמו גם כמה מהעסקאות הטובות ביותר על ציוד ואביזרי הרים קרובים. בין אם אתם מתחילים או אנשי מקצוע ותיקים שלא מפחדים מאתגר, תוכלו למצוא דגמים המציעים מפרט נהדר ותמורה מדהימה למחיר בין אם תזמינו באינטרנט ובין אם אתם אוספים מהחנות המקומית שלכם. הקולקציה הרחבה של המותג כוללת מגוון רחב של אופני הרים ואביזרים, החל ממתחילים ועד אנשי מקצוע, כלומר יש משהו כמעט לכולם. טווח זה כולל כל דבר, החל מהדגמים הפופולאריים ביותר כמו אופני ההרים הקלאסיים ועד לחדשים והטובים ביותר, כמו גם כמה מהדגמים החדשים החמים ביותר.

אופני הרים כוללים מגוון רחב של אופני הרים בעלי ביצועים גבוהים

החל מאופני הרים קלאסיים וכלה בדגמים האחרונים והטובים ביותר. פותח למרחקים ארוכים כמו אופני הרים, סקי קרוס-קאנטרי וסקי-קרוס-קאנטרי, כמו גם רכיבה על אופניים למרחקים ארוכים, טיפוס הרים וריצת הרים.

למרות שאין טווח מדויק להגדרת אופני הרים שבילים

ג'נסון ארה"ב מגדירה את הקטגוריה כאופני הרים המכסים לפחות 1,000 מייל וטווח מרבי של 2,500 מיילים. ירידה וכוח המשיכה – אופני הרים במורד ההר הם בעלי טווח של 20 – 30 קמ"ש ויכולים להיות נוחים ברוב השטח. הם עלולים להרגיש לא בנוח במסלולים קשים, אך הם נוחים ובטוחים לסקי למרחקים ארוכים ולסקי הרים.

כדאי לשקול אילו אופניים הכי מתאימים לסוג שאתה רוכב

ויש היום מספר סוגים שונים של אופני הרים. אופני הרים עם מתלים מלאים מגיעים במגוון צורות וגדלים, לכן חשוב לחשוב איזה סוג נסיעה תרצו לעשות עם אופני הרים מלאים. בין אם אתה בוחר ברזל או אופני הרים דו-מתלים תלוי בסגנון הרכיבה והתחביב שלך. אם אתם מתחילים ועדיין לא בטוחים איזה אופניים להשיג, כדאי לשקול לקנות אופני הרים שמתאימים לרכיבת שבילים. בקיצור, אם אתם רוצים אופניים בעלות נמוכה ואיכותית שתעביר אתכם דרך היערות וההרים לרכיבה רגועה, אל תהססו לקחת את Cannondale Trail 8. אופניים אלה זמינים רק תחת 800 $ והיא בחירה טובה לקחת הרפתקאות שבילים לשלב הבא.

היום יותר מתמיד יש אופני הרים נהדרים שהם לא רק חזקים

אמינים וכיפיים, אלא גם משתלמים. זהו אחד האופניים הטובים והמשתלמים ביותר למרחקים קצרים שבדקנו בעבר. אופניים אלה מראים עד כמה אופני שבילים קצרים יכולים להיות טובים ובהשראת אופני downcountry של השנים האחרונות, אשר יצננו אתכם על אופני שבילים קצרים יותר.

רוב האופניים החדשים לא ידוושו, לכן הקפד להכניס אותם לתקציב שלך ולראות אם אתה זקוק לפדלים חדשים. יש לנו מדריך שיעזור לכם למצוא את האופניים המתאימים לכם, מאופני ההרים הטובים ביותר ועד הזולים ביותר.

בנוסף

חברי REI יקבלו החזר של 10% על המחירים המלאים בסוף השנה, וזה מסתכם ברכישת אופני הרים יקרים. סוחרי אופניים אוהבים למכור, בין אם הם רק צריכים לפנות מקום אחסון ובין אם הם זקוקים בדחיפות לאופניים חדשים. המוכרים תמיד מציעים אופני הרים חדשים למכירה, אז המשיכו לבדוק את החדשות האחרונות. הקטגוריה הגדולה ביותר ב- BikeExchange היא זו של BikeExchange, אך אנו אגיד לך מה אנו יודעים: תוכלו למצוא את העסקאות הטובות ביותר לאופני הרים בכל ימות השנה.

כאשר אתה מנסה אופני הרים או אופני שבילים

בדוק את המסגרת כדי לוודא שהכידון והגבעולים אינם ארוכים מדי. אם אתה רוצה אופני הרים מלאים, אתה יכול להגדיל את המספר הזה ב -500 דולר ל -1,000 דולר, אבל אם כבר יש לך אופניים עם כידון ואורך גזע של 3.5 אינץ 'לפחות, כדאי לבחור באופני הרים עם טווח ארוך מעט יותר.

החלק האחורי

הוא חלק מוצק של המסגרת, אך לאופניים מסוימים יש מתלים, והשכיח ביותר הוא אופני הרים של זנב קשה. אופני פריריד מגיעים בכל הצורות והגדלים, אופני ירידה מגיעים בקרוב, כך שתוכלו לרכוב על אופניים למקומות פריריד שונים ללא שום בעיה.