אופניים חשמליים (אופניים אלקטרוניים) בהחלט יקלו עליכם את החיים עם ביקוש והיצע הולכים וגדלים. ייתכן שרוכבים רבים מתעלמים מהסוללה כאשר הם מבצעים רכישת אופניים ראשונה, אך זהו חלק חשוב מחוויית האופניים הכוללת.

עליך לבדוק עם היצרן אם האופניים החשמליים שלך מצוידים בסוללה של 48 וולט (המתח של הסוללה מוכפל בגבול הזרם השיא של בקר המגבר שלך). אולי תראה את זה במפרט של כמה אופניים חשמליים, אבל זה לא ברור.

לפעמים הסוללה מדורגת בוולט

אמפר או שעות, אך עבור רוב האופניים האלקטרוניים, מ 24 וולט ל 48 וולט, הסוללה האופיינית היא 36 וולט. סוללת 48 וולט עם תוספת של 120 וואט לעומת חבילת 36 וולט נותנת לך יותר טווח כשאתה רוכב על גבעות תלולות ארוכות. אתה לא יכול לנוע מהר יותר על אופני 24 וולט מאשר על מצערת מלאה, ואתה יכול לדווש קשה יותר כדי ללכת מהר יותר מאשר על אופניים 36 וולט. אם לאופניים האלקטרוניים שלך אין דלק, אתה צריך לדווש חזק אפילו במהירות גבוהה בגלל המתח הגבוה יותר.

אופניים חשמליים טובים לסביבה מכיוון שהם חותכים את חשבונות הדלק ומצמצמים את מספר המכוניות בכביש. אופני בריזה משתמשים בפחות כוח, אז אתה צריך לדווש יותר, אבל אתה יכול לנסוע.

בעשר השנים האחרונות

Juiced Bikes פיתחה ובנתה את התשתית הדרושה כדי להפוך אופניים חשמליים למציאות עבור לקוחותיה. נ.ב אל תשכח להצטרף לקהילת דו"ח האופניים החשמליים ולשתף אותנו במחשבותיך על רכיבה על אופניים אלקטרוניים. ElectricBikeReport.com מחויבת לספק לכם את המידע העדכני והעדכני ביותר על חדשות, תכונות וביקורות על אופניים חשמליים.

אופני Juiced הוא

עם זאת, מותג האופניים האלקטרוניים היחיד המשתמש בסוללה בעלת ביצועים גבוהים של 52 וולט לכל קו המוצרים. סוללת 52 וולט מסיבית זו מציעה את היכולת להגיע לטווח של עד 100 מייל בטעינה אחת עם קיבולת מקסימלית של 1,000 מיליאמפר / שעה.

אם אתם מחפשים אופניים חשמליים מהירים

משתלמים ולא קולניים כמו אופנוע, זה המקום להיות בו. ספינקיטי היא אחת החברות האחרונות שמציעות אופניים עם סוללה 52 וולט, שמחיר בינוני, עלות נמוכה וביצועים גבוהים. אם אתם מחפשים אופניים חשמליים מהירים ומשתלמים שאינם מופעלים, בדקו את האופניים החשמליים השמנים החדשים, מכיוון שנראה שהם יכולים להתמודד עם כל סוגי השטח ויהיו נחשבים בעיר.

אם אתה בונה אופניים חשמליים בהתאמה אישית ורוצה לסווג אותם כאופניים

עליך להיות מודע לבקר שאתה קונה. תוכלו לבחור להשתמש באופניים שלכם לתנועה, לבחור אופניים אלקטרוניים עם זמן נסיעה ארוך או תמיכה חשמלית עם נורת LED. לחלק מהאופניים החשמליים יש עוזר, אך שילוב שלושת המצבים יהיה בחירה טובה יותר.

הדרך הטובה ביותר לדעת בוודאות איזה כוח אתה זקוק לאופניים חשמליים

היא לחקור את הביצועים של אופניים חשמליים ולראות איך זה מרגיש להיות עליהם. התחלה טובה היא אומדן טווח סביר, המהווה נוחות מינימלית עבורי (בתנאי שאני שטוח על הקרקע).

האופניים החשמליים ANCHEER שמו לעצמה למטרה להפוך את החיים בבית לקלים ונוחים ככל האפשר

ניתן להשתמש באופניים בשלושה מצבים, כולל סיוע בפדלים חשמליים או דוושות פשוטות, מה שמעניק לך מגוון רחב של אפשרויות. אתה יכול להשתמש בו גם כגלגל מתקפל לצמצום השטח במוסך שלך, כך שהאפשרויות הן אינסופיות. אז זה עובד בשבילי, אבל אם אתה צריך פחות מקום במוסך, אתה יכול גם להשתמש באופניים חשמליים.

משקלו כ -50 ק"ג בלבד

כך שאינך צריך לדאוג לגבעות, אך מדובר באופניים חשמליים בעלי עוצמה נמוכה מאוד. אם אתה גר בעיר מישורית, זה יספק כוח שיא של 432 וואט, שיספיק לטפס על תלוליות רבות בגודל הגון. אבל אם אתה גר באזורים הרריים, אתה כנראה צריך אופניים אלקטרוניים עם סוללה של 36 וולט שקרובה יותר ל 350-400 וואט.

אם אתה מוריד את האופניים למצב סיוע לפדלים נמוך ומקבל קצת יותר כוח מאשר אם אתה מדווש חזק מאוד

זה מתאים לעוצמת שיא של כ- 350 – 400 וואט. היתרון הנוסף הוא שאתה יכול לקנות סוללה של 36 וולט בכל חנות אופניים בארה"ב בשבריר ממחיר סוללה של 48 וולט. עם האופניים החשמליים באמריקה גיליתי מחדש כמה דברים שאהבתי בנסיעה היומית שלי בסין.

הם מציעים הרבה יתרונות שמקלים על החיים ומציעים לך אפשרויות אופניים שונות מאשר מכונית. בזמן שאתה יקר יותר, תשכח לשפר את חווית הרכיבה שלך עם האופניים החשמליים והתמקד ביתרונות האופניים עצמם.