BM Motorrad הציגה אופני פעלולים אגרסיביים וזריזים המבוססים על מחקר של צילינדר יחיד. מכבי המנוע של BMW הראו אופני פעלולים ואחרים עם תגי BMW בתקופה המודרנית.
אם אתם מחפשים דו גלגלי מושלם, אנא היכנסו לאתר המכירות MCN Bikes והשתמשו בסעיף "למכירה". יש הרבה מידע באתר של BM Motorrad Stunt Bike, אבל זה יהפוך לחשוב עוד יותר במועד מאוחר יותר.
אולי נהג הפעלולים המפורסם ביותר בכל הזמנים
הוא אבל קניבל, שביצע הישג אגדי בהארלי המרגש – דוידסון XR 750. כיום, סצנת הפעלולים היא יותר התעמלות אופנועים ומתרחשת במהירות איטית הרבה יותר, אבל זה היה לפני שלוש עשרה שנה כשהאופניים היו כבדים ומהירים יותר. קווין קרמייקל הוא נהג פעלולים מקצועי שזכה במספר פעלולים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא רוכב הפעלולים הרשמי של טריומף והוא עמד בדרישות של יצרני אופני הפעלולים המצליחים בעולם כמו טריומף, טריומף אופנועים וימאהה.
כדי להבטיח שהצמיגים על האופניים חזקים מספיק לספוג את הגומי הבוער, רוב רוכבי הפעלולים ממליצים להפחית את לחץ הצמיג ל 18 psi. האופניים סופר כבדים ואם אתה לא רוצה לעשות צמיגים מסתובבים אתה צריך צמיג עם קצת יותר לחץ.
יותר מדי תאוצה יכולה לדחוף את הגלגל הקדמי גבוה מדי באוויר ולהפוך אותו לגלגל
כאשר הבלם נעצר, שמור על לחץ כדי שהאופנוע יוכל להחזיק את הגלגלים ואז שחרר את הבלם הקדמי שלך ברגע שהוא מתחיל לנוע. אם איכשהו תאבד אחיזה, האופניים יכולים לפגוע במשהו ולרדת מהכביש, או שהם יכולים להתהפך על הרוכב ולגרום לנזק חמור. פעלול אופנוע מסוכן יותר אם לרוכב יש רק שני גלגלים שתומכים בו, לכן הקפידו תמיד לא לפצוע את ראשו ברצינות ללא ריפוד קסדה.
חשוב מאוד למצוא כלוב שתוכנן במיוחד עבור האופניים שאתה מייצר או מדגמן בכדי למקסם את ההגנה על האופנוע הספציפי שלך
בנוסף לכלוב גלגלים, ישנם שני שינויים משמעותיים למדי שנהגים פעלולים יכולים לעשות ברכב נהג הפעלולים שלהם בכדי להבטיח שהם יכולים לבצע פעלולים דרמטיים בבטחה תוך הימנעות מתאונה. כלובי התרסקות וסורגי התרסקות הם שינויים באופנוע שמועילים לרוכבים שרוצים להוריד את האופניים מהכביש. בתור התחלה, פעלולי אופנועים צריכים להתבצע רק על ידי מומחים בתחומם שכבר חושבים על הפעלול הבא שלהם, ורוכבי פעלולים ימצאו תוספת של סרגל ההתרסקות מועילה. זה הכי חסכוני וחובה – שימושי מכל השינויים באופנוע והוא נמצא על ידי כל רוכב פעלולים.
כשאתה מתחיל לנהוג בפעלולים, הטריק הראשון שאתה צריך ללמוד הוא לגלוש שחיקה. מכיוון שהליכת פעלולים היא ספורט אתגרי, אני מציע ללמוד את הטריק הזה צעד אחר צעד, וזה נכון גם לבנייה.
אם אתה דורך על המריצה ברגל אחת, יש לכסות את כפות הרגליים ולבלום באמצעות בלם הרגליים. זה הופך את הגלגלים לקלים יותר, ותוכלו גם לעשות צנרת פשוטה עם מעט בלם רגליים ושליטה טובה על הרגליים.
כמה מאופנועי הפעלולים הטובים בעולם מבצעים טריקים של לסת
טריקים של מצנח בהם הם משחררים מוט רחב, מה שמקשה עליהם לתפוס בבטחה. הרכבה חזקה של החוליות על האופניים מונעת מהחוליות להתהפך קדימה ואחורה כשהאוויר מתהפך. על ידי הזזתם לאחור, נהגים יכולים לא רק להשתמש בהם לגלגלים ולפעלולים יצירתיים יותר, אלא גם לקפל אותם חזרה למריצה כדי לספק מיקום נוח יותר לנהגים המבצעים פעולות אוויריות.
עם זאת
רוכבי הפעלולים הטובים ביותר לעולם אינם מתכננים להשקיע זמן רב באופניים שלהם, ולכן משתמשים במושבים מיוחדים. מושבים מסוימים מגיעים לחלק האחורי של האופניים, אחרים שטוחים, מה שהופך את העמידה לקלה יותר, ואילו מושבי הפעלולים המתוקנים כוללים מעמד מובנה לרוכבים שרוצים לבצע את הטריקים הסטנדאפיים המקוממים ביותר.
כסא מוגבה מיועד למשתמשים בכיסאות גלגלים עם רגלי הנהג על הכידון, בעוד כיסא גלגלים טנק הוא נהג שיושב עם רגל אחת במיכל. הרוכב שם את האופניים על צדם כמו נסיעה בקרוסלה ונשען לאחור כשהמאיץ לחוץ גורם להם להסתובב ולגרום לשחיקה.
זה הכרחי רק כאשר פועל האופנוע המלא פועל
אך רבים שאינם רוכבים צריכים להשתמש במגלשת מסגרת עם כפתור גדול. זה מחובר למסגרת האופנוע כדי להגן על המעטפות מפני נזק אם הרוכב נשכב עליו ומגן על החלק הקדמי ממנו. אם האופנוע שלך מגיע עם שרירי בטן ואין דרך לכבות אותו, לא תוכל לבצע את התעלול הזה. הוא נועד לתת לגלגל הקדמי יותר יציבות ולספק לרוכב תנוחת ישיבה נוחה יותר.